Sooolen

Igår blev det ett lite minikalas igen. Jag klagar inte. Lite extra fika skadar ju inte. Inte huvuvdet iaf. Även om det innebär att jag garanterat fyllt på med alla kalorier jag förbränt på träningen.
Lillgumman har fått MÅNGA presnter och även storgumman hade tur att få en hel del.
Dockhus, kläder, barbiesar och ponnysar i mängder har det blivit. Precis som hon ville ha. Allt flickigt trots att pappan försöker få dem till att önska sig pistoler och svärd.

Får se om det blir ett besök hemåt idag eller imorgon. Gubben är och hämtar sin hoj. Gissar att han kommer att komma hem med träningsvärk och ett fett flin. Skulle vilja att han får se omgivningarna ordentligt så kanske han inte helt skulle avfärda min ide. Jag är dock ganska tjurig och kommer nog inte att ge mig i första taget. Så det så!

Fint väder är det i vilket fall som helst så en utgång är ett måste!


Kommentarer
Postat av: ånis

Tjurig?! Du?! ;D

2010-04-17 @ 17:10:59
Postat av: Bloggägaren

Va? nä, bara lite ;)

2010-04-17 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0