Vill ha semester!

Nu vet jag att huset kommer att bli till salu. Nu är det alltså operation övertalning av gubben som gäller. Vill sååååå bo där. Tyvärr delar inte han alls min entusiasm. Han hade pratat med sina föräldrar som inte heller tycker att vi ska flytta för då kommer vi visst aldrig att träffas och då kommer barnen att bli mer för mormor och morfar än för farmor och farfar. Tycker det var egoistiskt sagt av dem. Inte sa mina föräldrar något liknande när vi flyttade hit. Vi har ju besökt mina föräldrar ofta så varför skulle vi inte kunna åka och besöka hans. Nä, tycker inte det var rättvist av dem att uttala sig så.

Träffade alla mina syskon idag och rensade ut lite i föräldrarnas hus. Tar aldrig slut grejer ju! Trevligt att träffa syskonen iaf!

Åh måste verkligen komma igång med pluggandet. Har tacklat av. Känner mig less. Vill ha lov nu. Får dock aldrig lov för då måste man jobba. Känner mig i behov av semester. Gärna nyss. Hoppas vi kan ta oss någonstans i sommar hela familjen, bara över helgen. Hade velat åka till Astrid Lindgrens värld. Det hade nog uppskattats av flickorna. Tänk att få se pippi i verkligheten!

Bara att fortsätta med övertalningen nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ursäkta mig, men herregud vilket jävla sätt!

2010-04-25 @ 22:51:13
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Av hans föräldrar alltså!

2010-04-25 @ 22:51:31
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Håller med Julia. Är dom vuxna, eller???

2010-04-25 @ 23:10:00
Postat av: Stora syster

Glömde ändra namn, det var jag som skrev nyss, inte mamma/mormor ;P

2010-04-25 @ 23:11:55
Postat av: Bloggägaren

Ja man undrar ju ibland...

Haha, jag har varit nära väldigt många gånger att ändra namn. Kanske inte är så bra att kommentera Julias blogg med bloggägaren :P

2010-04-26 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0