Första skoldagen

Nu är min första skoldag också avklarad. Jag överlevde! men jag pluggade inte så mycket. Lite svårt att komma igång i början. Är det någon som är avis på min 900-sidors bok på engelska om farmakologi? Inte nån? Nähä, trodde väl nästan det. Har UMU något emot svenska böcker eller är det bara mina kursansvariga/lärare som har det?

Varit in på banken och flyttat över 5000 till ett sparkonto också. Blir nog kanske 5000 till nästa lön. Hade kunnat ta lite till nu men har lite funderingar om att köpa en minidator. Notebook eller vad det nu heter. Enklare att ta med till skolan. Är less på att kånka omkring med den här tungklumpen. Ska man en sväng på stan efter skolan hinner man bli schne.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Eller så köper du min, så jag kan köpa en ny ;D

2010-08-30 @ 18:33:08
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/
Postat av: Bloggägaren

Haha, nädu. jag vill ha en som går att ta sig ut på internet med :)

2010-08-30 @ 22:31:59
Postat av: J

Jag vill också ha en notebook! Så jäkla smidigt! Fast inte den minsta för då skulle mina klumpiga fingar inte kunna skriva på tangenterna :-P

2010-08-30 @ 22:43:33
Postat av: Sussie

Ja men jag ska lämna in den, kanske till och med imorgon och höra vad det säger. Du kan ju följa med om du vill..

2010-08-30 @ 23:34:43
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0