Inredning

Nu när jag har planer på att inte göra många knop idag innebär det mycket tid vid internet. Länge sedan jag kollade på inredning. Har alltid gillat det. Nu har jag kollat lite. Måste säga att jag är glad att det blivit modernt med lite mer färg. Tycker allt har varit så mycket vitt. Vita väggar, golv, möbler och accesoarer. Ja, allt vitt. Har själv gillat vitt ganska länge, dock inte i så stor utsträckning. Känner mig dock lite less. Alla inredningstidningar har de senaste åren(!) varit fylld av helvita hem. Tycker fortfarande att vitt är fint men man kan ju liva upp det med färg också. Happy toghether är en trend med massor utav fina färger som man blir glad av, det är roligt och lekfullt. Blanda precis vad man vill bara man själv tycker om det. Önskar mig ett hus att inreda. Nu på en gång. Att det ska vara så jobbigt att vänta på något man vill ha.


Såhär någonting hade varit underbart i barnens rum. Tänk att sova varje natt i en träkoja! Garderob och skrivbord i samma blir lite väl mycket, men sängen. Den gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0