Jackor, jackor, jackor

Har fått något köpdille på jackor till barnen. Hittar flera som jag vill köpa. Haha, man kan ju undra om det är nödvändigt att ha 4 höstjackor. Kanske inte. Nu är det inte till mig själv det handlar om utan givetvis barnen. Varför finns det så otroligt mycket fina barnkläder?! Det mesta jag hittat är ju då från tradera men ändå. Icke nödvändigt. Kan ha ljugit nu för Fanny har redan 4 jackor. En billigjacka, en gratisjacka, en skinnjacka plus en regnjacka. Alltså om jag köper en till (egentligen hittat 2) så skulle det bli  5 eller 6 höstjackor. Igen, icke nödvändigt. Ellen har ju iofs "bara" 3 så hon kanske skulle behöva en till :P Haha

Var på stan med mamma idag. Hon fick hitta sig lite kläder. Jag fick hitta en regnjacka plus överdragsbyxor till Fanny. Var egentligen byxorna jag var ute efter men hittade inga förutom i ett set som jag köpte. Då fick det alltså bli en till jacka.

Imorgon funderar jag på att göra så lite som möjligt. Knappt flytta röven från soffan. Lät inte det skönt??

Undrar om någon någonsin skrivit ett inlägg där ordet jacka/jackor ingått så här många gånger? 13 gånger om man bortser från denna mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0