Träning

Cardio crossfit som första pass efter flera månaders träningsuppehåll kanske inte var en särskilt bra ide. Undrar om jag kommer att kunna röra mig imorgon. Just nu har jag problem med det och träningsvärk brukar ju som vara värre dan efter.

Tyckte som att det var dags att komma igång med träningen. Bara att köra stenhårt nu. Man mår så mycket bättre när man tränar. Ok, ärligt, just nu gör det mest ont. Inte bra.

Lyssnar fortfarande på Rhianna och Eminems Love the Way you lie. Fattar det inte. Är ju inte alls särskilt förtjust i någon av artisterna. 1 dålig + 1 dålig = 1 bra. Ingen logik ju. Varvar den och California girls med Katy Perry på spotify. Och vem är med där då? Jo Snoop Dogg. Gillar jag han då? NÄ! Vad har hänt med mig?? Vem har hjärntvättat mig? Den får mig till att vilja parta. Alternatvit träna. Funkar det med.

Det här är mitt tredje inlägg idag. Måste vara något allvarligt fel på mig alltså. Det trodde jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jo, jag börja tro det när jag ser TRE inlägg samma dag :P

2010-08-27 @ 07:53:09
Postat av: Bloggägaren

Jo jag är ganska säker på det faktiskt :P

2010-08-27 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0