Första "skoldag"

Första dagen på skolan gick bra. Heter ju egentligen förskoleklass och kallas för lekis. Tror min stora flicka kommer att trivas jättebra. Hon känner en del som går ettan och tvåan då de gått på samma avdelning. Synd bara att vi inte hann flytta innan hon började. Hade som varit bra dock om vi hade bosatt oss i ett hus någonstans innan hon började lekis. Är lättast att flytta innan de hunnit skaffa sig en massa kompisar.

Är på kasst humör ikväll. Allt irriterar mig. Håller på att bli tokig på gubben som äter chips just nu. Varför finns det inte ljudlösa chips?? Alltså när man tuggar. ÅH!! Tror att det är brist på sömn som kan vara orsaken. Även brist på´ledighet kan tänkas. Ledig från jobbet i 2 veckor men då börjar skolan om 1. Tentan som jag egentligen borde göra nu på fredag skiter jag i. Gör den senare istället.

Håller på att bli tokig på barnen. Det spelar ingen roll att de stiger upp tidigt. Samma visa ändå varje kväll. Just nu är det bråk som gäller. Åh, vad det hade varit enkelt om vi bott större så att de hade kunnat ha varsitt rum. Just precis nu blir jag inte glad för folk som köper hus. Bara missunsam :P Jag vill också! *tjurar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0