Växt fast

Har svårt att slita mig från soffan. Vill endast dega idag. Alltså måste plugga vara jobbigare för mig än jobba?! Kanske hjärnan fått vila lite för länge. Eller egentligen kanske man inte kan säga plugga om dagens bedrifter. Mer försöka "slita sig från facebook, tradera, bloggar och allt annat som kan tänkas vara roligare än plugga" bedrifter. Jag är segstartad. Mycket segstartad. Har på två dagar endast lyckats lyssna på 2 timmars föreläsningar.

Träning ikväll. Måste bara komma fram till hur jag ska ta mig loss från soffan som jag uppenbart har växt fast i.
Bodycombat ska testas för första gången. Har försökt några gånger tidigare men alltid blivit förhinder då. Nu är det dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0