Away

Umeå nu och som vanligt mycket intensivt. Imöra ska jag tillverka salva och ögondroppar. Jo det är så många dialekter man hör här. Vet inte egentligen var de säger imöra. Men jag har hört det idag iaf. Översättning lyder imorgon om det nu var någon som undrade :p

Har egentligen inte varit tidsbrist som orsakat min brist på bloggning. Mer bara brist på lust. Har egentligen inte haft något att säga. Kanske har det senare. Vet inte ännu.

När jag kommer hem ska jag iaf ladda upp bilder från mina underbart duktiga lucior.

Nu kallar den där sömnen på mig. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Hej gumman.. Tror ganska säkert att det är i Värmland.. tänk på Kerstin.. :)

Hoppas allt går bra där borta.. Kram

2010-12-15 @ 09:14:17
Postat av: Storasyster

Jag har nog saknat dina bloggar men jag förstår att du inte kanske har så mycket tid. Ska bli kul att se dina underbara lucior ;)

2010-12-16 @ 07:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0