Matproblem

Jag har bestämt mig för att vara med på barnens luciatåg. Vill inte missa det. Då missar jag hellre en dag med föreläsningar. Nu känns det så mycket bättre! Åker buss till Umeå istället på måndg.

Igår tränade jag i gymet för första gången på väldigt länge (ispirerad av dig Jullan). Och nu pratar vi styrke, inte träning överhuvudtaget. Jag har sen några dagar tillbaka försökt öka mitt kaloriintag till 1200 kalorier per dag så att jag ska kunna gå ner i vikt samtidigt som jag bygger muskler.
Är dock inte lätt för mig att få i mig 1200 kalorier. Efter pulverdieten har jag inte kunnat äta normalstora portioner, blir mätt efter bara några tuggor. Har införskaffat mig en våg för att kunna väga maten så att jag håller koll på hur mycket jag får i mig. Jo, töntigt jag vet. Men nu är det ju mest för att kontrollera så att jag får i mig tillräckligt.

Idag lär jag nog få i mig tillräckligt med kalorier när det vankas bjudmiddag. Gratis=gott. Alltså ät så mycket det bara går :P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jo, ikväll ska vi äta ;)

2010-12-09 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0