Tenta imorgon

Fattar inte hur jag kan lyckas dra på mig feber när jag ska göra tentan imorgon. Har hänt en gång tidigare den här terminen när jag hade 2 tentor på samma dag. Hände när jag skrev teoriprovet till körkortet också för många år sedan. Bara att bita ihop, ladda med panodil och hoppas på att huvudet klarnar upp. Ok, det är ju inte hög feber men iaf lite har jag fått nu på kvällen. Och ja, jag är gnällig och måste få påpeka att det är synd om mig :P Har redan lyckats somna 4 gånger under pluggandet ikväll. 

Mamma har varit på lungröntgen idag och de hittade något på ena lungan. Så nu ska hon tillbaka igen på datortomografi. Hoppas vid gudarna att det inte är något. Sist var det ju inte det så det kanske är likadant nu. 
Nu vill jag bara att mamma ska slippa vara sjuk. Det värker så i hjärtat att se henne så här.
Igår var Lss-handläggaren där och vi räknade ihop till 75 timmar/vecka så hoppas att hon nu blir beviljad det eller åtminstone 65.

Mycket att tänka på som vanligt och skönt att snart slippa tänka på skolan iaf. Imorgon kl 11 har jag förhoppningsvis sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0