10 dagar

Försöker hålla efter med pluggandet för att undvika det där sistaminuten INTENSIV plugget i slutet innan tentan. Vet inte om man egentligen någonsin kan undvika det men det är ju värt ett försök. 10 dagar kvar av plugget sen är det sommarlov!

Imorgon blir det att vara med mamma sedan kommer en vän och ska sova över här. Blir roligt. Träffar henne inte så ofta.

Vet inte vad man ska säga om mamma. Hon har varit ganska dålig senaste tiden och det resulterar i ungefär ingen sömn för pappa. Önskar så att jag kunde hjälpa dem båda. Vet bara inte vad jag ska göra. Allt känns otillräckligt. Blev ju inget hus heller. Såg det som iaf en bättre möjlighet till att kunna hjälpa dem. Vet inte riktigt hur jag ska komma över att så blev inte fallet. Är besviken. Väldigt besviken.
Funderar mycket precis som alla andra i min familj. Känns så otroligt orättvist att vår underbara mamma ska vara sjuk. Varför kan inte hon få vara som 65-åringarna som njuter av sin pension, springer på gym för att hålla sig i form och påtar i trädgården eller passar på att resa. Orättvist är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0