<3

Nu är mina älsklingar hemma igen! Åh vad jag saknat dem! Är verkligen tomt när de inte är hemma. Just nu håller jag dock på att bli lite tokig på dem. De somnade i bilen på väg hem från stugan. Undrar när de har tänkt somna ikväll? Inte än på ett tag verkar det som... Om man frågar dem så sover man ju ändå inte på kvällen. Bara på natten. Mina flickor är riktiga nattsuddare.

Fick min sallad från old brodies som jag haft cravings efter lääänge nu! Fick 8! pizzabröd till. Lika gott som jag kom ihåg. Enda salladen jag ätit som nog kan slå den är Zorbas sallad. Åhhh, den är riktigt god. Zorbas sallad och zorbas kebabpizza är nog svårslaget.

Extremt mätt och belåten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0