Plugg och bodystep

Oh, jag hade nog förträngt hur pass jobbigt bodystep är. Nu kanske jag i framtiden kan komma ihåg det. Det är asjobbigt. Känns som att jag borde lärt mig det, men inte. Kanske 4:e gången gillt då.

Mitt liv känns sååå spännande. Skola och träning. Skola och träning. Matlagning och städning. Ja och sådär fortsätter det. Ibland får man en paus och har roligt med vänner istället som i helgen. Det behövs då och då.
Just nu känns det dock som att jag gärna hade flytt vardagen. Åka iväg och bara vara. Inte behöva tänka på något. Är så mycket att tänka på varje dag.

Dags för sängen och sen en ny dag med plugg och träning. matlagning och städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0