Trött!

Är sååå trött. Lite roligt att en som knappt jobbat nå på flera år behöver få vila upp sig medan jag som inte varit ledig ens en liten vecka på flera år inte behöver det. Har tänkt igenom de senaste 7 åren typ och blir bara irriterad och sur. Borde jag inte fattat tidigare? Man kan tycka det.

Äsch bara att dra nåt gammalt över huvudet som mamma brukar uttrycka sig.
Ska göra det efter jag pluggat i sisådär många timmar till. Har ungefär 600 sidor kvar att läsa och tentan är på fredag. Tur att det finns snälla människor som ställer upp som barnvakt så att jag ska kunna plugga när det finns andra som inte tänker efter innan de gör något. Uppskattas väldigt mycket så att ni vet! Får återgälda det någon gång när er parvel kanske blivit lite större alternativt känner mig lite bättre :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

En del människor förstår man sig inte på...

2010-05-16 @ 15:07:01
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar om ett armband hos maloa, vinnarna dras ikväll! :)

2010-05-20 @ 14:34:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0