Polisstationen

Har varit på polisstation för att beställa ett utdrag från brottsregistret. Ska nämligen jobba natt som pers ass i sommar och då behöver de det. Känns bra att jag fick det även fast det säkert kommer att sluta med att jag får typ världens jobbigaste kund. Jo, det heter kund. Gillar inte riktigt det. Känns som så opersonligt på något vis och det är ju absolut inget opersonligt jobb. Kommer bli bra iaf att inte jobba lika mycket som jag gjort alla andra somrar.

Kalas blev det hos svärfar som fyller år idag. Attans, då betyder det att det inte är länge kvar tills jag fyller år. 27 år. Läge att få åldersnoja kanske. Föör nära 30 nu. Iofs så känner jag mig som 70. Streetdancen ikväll gjorde att min kropp värker. Haha, ser ut som halta lotta.

Undrar om någon tänkte "vad tusan har hon gjort nu då?" när de läste rubriken :P


Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha! Jo, jag funderade faktiskt vad du gjort på polisstationen, även om du har berättat att du skulle dit :0) Jo, men det är kanske ganska förståligt att kunderna vill bli kallade kunder. Det låter ju snyggare för dem!

2010-05-05 @ 00:20:58
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/
Postat av: Storasyster

Jo, blev lite fundersam när jag läste polisstationen. Gammal vid 27... Tänk på mig då, 45 och mormor... Det är ett tag tills du blir gammal :)

2010-05-05 @ 06:13:53
Postat av: simone

Hey snygging! Njuter du av måndagen i fulla drag? Haha, I do ;) Spanar på shear genius här :)

2010-05-17 @ 14:03:08
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0