Busy busy

Igår kväll var ingen vidare bra kväll. Verkligheten kommer ikapp en ibland. Så mycket som ska göras och så lite tid att göra det på. Jag har 2 tentor i mitten på januari, en i februari, april, maj och juni. Dessutom har jag en bautatenta i anatomi att göra som jag inte gjort ännu. Allt detta måste jag alltså klara nästa termin för att få börja tredje året. Hade jag bara haft mig själv att tänka på hade detta inte kännts fullt så omöjligt. När dessutom motivationen är nere på noll så... Igår satt jag och var irriterad på alla våra böcker. Hur kan det komma sig att de ALLTID väljer ut engelska böcker som desutom är mellan 600-1000 sidor?!

Ikväll är det uppdrag avreagera mig. Ska på Bodycombat och sparka loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0