"Detoxa" mig

Har bestämt mig för att köra någon slags detox i några dagar iaf. Mitt sockersug har eskalerat. Känner mig sugen hela tiden vilket har resulterat i att min viktnedgång har stannat upp. Det vill jag ju inte. Så nu blir det iaf några dagar med sån där avskyvärd pulverdiet som jag egentligen är helt emot. Från och med idag är det alltså 5 påsar pulver per dag som gäller. Jag känner att jag behöver begränsa mig helt just nu för att få bort sockersuget och då är det här enda sättet jag kommer på. Möjligt att jag efter några dagar övergår till att iaf äta middag. Lite sugit var det när jag lagade köttfärssås och spaghetti till övriga familjen. Det är ju så gott!


Inatt är det jobb här i Luleå. Finns en risk att pulver inte räcker till för att palla med nattjobb så jag tar för säkerhets skull med mig kokt ägg för att det mättar bra och morötter för att det låter så när man tuggar så jag håller mig vaken :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0