Inge mer plugg denna helg!

Nu är tentan över. Förhoppningsvis har jag klarat den men det kan ha gått lite hur som helst faktiskt. Skönt att det är över i varje fall. Har hunnit sova en timme också. Blev inte många av dem inatt.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning. För ikväll blir det ut!! Först lite vindrickande sen lite konsert (raised fist) sen lite utgång med säkert lite mer drickande av varierad sort :D Haha. Känner verkligen att jag är i behov av en skitkul kväll. För det kommer det att bli!

Vet inte vad jag ska lyckas ta på mig dock. Hittar inga byxor som passar. Inte för att jag klagar över det. Har letat igenom garderoben. Men nä bara för stora. Har ju byxor i mindre storlek som är nerpackade i en resväska men där är jag inte riktigt ännu. Kanske på 10 kg till att jag får på mig dem. Då kommer jag att studsa omkring av glädje! 6 år sedan jag sist kunde ha dem. Jag är på väg iaf.

Lovar att rapportera om jag lyckas tappa byxorna ikväll på krogen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0