Poweryogat

Nytränad och sitter i skolan. Pulvret har inte blivit nå godare men jag har iaf lyckats gå ner de två dagar jag kört det. Jo, jag vet att det är glykogendepåerna som töms. Men ändå. Känns bra när man stått still i flera veckor. Man tappar som sugen när inget händer. Iofs så kan jag väl inte säga att jag försökt så mycket under de veckorna heller. Därför jag vehöver det här. För att hålla mig i skinnet. Kommer nog att övergå till normal kost med lite mindre kolhydrater. Jag är inte för att ta bort alla kolhydrater ur kosten eftersom det är den energi hjärnan använder sig av. Rimmar inte så bra när man pluggar. Inte för att det är så mycket att hålla igång därinne :P

Körde aerobic dance igår kväll med raggatema. På något vänster såg jag framför mig Ronny och Ragge. Inte för att jag vet hur en sådan raggakoreografi skulle se ut. Obligatoriska byxhänget borde vara med iaf. Nu var det inte så. Mer reagge/salsa aktift skulle jag vilja säga. En massa röra höfterna hit och dit och vifta med händerna åt alla håll. Roligt var det ändå men jag tror raggatema med Ronny och Ragge som inspiration hade varit roligare :D

Turnaroundswamp i eftermiddag och träffa lilla storasyster. Samt äta köttsoppa. Eller beror nog på om jag kan motstå eller inte.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men jag åt så mycket då jag var så hungrig eftersom jag ätit mat till lunch också!



Ja haha, det är iofs sant. Men jag vet ju vad han gillar att leka med i alla fall :-P Egentligen behöver han ju inga julklappar, han blir lika glad för pappret :-P

2010-11-03 @ 09:45:00
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0