Slut på väntan

Nu var det ett tag sedan och mycket har hunnit hända.

Äntligen har hon kommit! Känns nästan som att jag har blivit moster igen! Fast vi inte är det minsta släkt. Hihi, några tårar fälldes till och med när jag fick sms:et. Samma när jag blev gammelmoster. Kändes mer som att jag blev moster. Då har jag redan många syskonbarn. Och inte klagar jag för det :)
Himla söt är hon då lilla tösen och jag längtar så tills jag får träffa henne.

Spenderade nästan hela förra veckan med mamsen <3

Har gått ner 1.9 kg till denna vecka. Då hamnar jag på nästan -5 kg på 2 veckor. 1 kg kvar till delmålet.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Äntligen :) Det behövdes ett inlägg från mig innan du kom till skott ;) Jag gillar så mycket att läsa din blogg (om du nu skrev lite oftare) :P

2010-11-15 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0