Mera inköp

Eftersom jag för några dagar sedan endast var ett halvt kg från mitt delmål så kände jag att jag ville unna mig något. Köpte något jag praktiskt taget aldrig någonsin köper. Parfymer.



Tycker de luktar så gott. Inte parfym, utan mer nystädat, nytvättat och nyduschat. De är ju egentligen svindyra men nu fanns de till bra pris så jag ville unna mig dem. Kom dock på att kanske Jonas betalar dem och så får jag dem i julklapp. Funkar bra för oss båda :P Haha, han är verkligen inte på bra på julklappar. Eller presenter överhuvudtaget.

Blev även en mascara jag hört skulle vara bra, världens häftigaste ögonskugga och en bra hårborste.

         

Bildkälla


Jag tycker mig vara värd det när jag gått ner 10 kg. Och desstom nu sista tiden levt på pulver. Mmm, då förtjänar man att lukta gott. Alla parfymer jag har är antingen minst 10 år gamla eller inne på sluttampen. Nu kommer jag att lukta gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

10 kg!? Har du gått ner så mycket nu?

2010-11-20 @ 23:30:56
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Inte nu av det här. Utan jag menar sammanlagt sen i somras kanske. Kanske har gått ner 6 kg sen jag började med pulverdieten.

2010-11-21 @ 16:59:53
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0