Tillbaka

Helgen har varit ganska intensiv. Alltid mycket att sysselsätta sig med. Umgås med moder, hjälpa moder, städa, laga mat, handla, göra schema osv. Inte så att man ligger på latsidan iaf. Vill hjälpa till så gott det går. Finns nog inget jag inte skulle göra för min familj. Båda familjerna.

Här är vår kära mor <3



I lördags fick vi besök av älskade systerdottersonen med sin mamma och mormor. Jo, ni är också älskade :) men inte lika söta ;)





Hoppas det är okej Jullan att jag lägger upp bilder på sötnosen. Är ju ändå ingen som läser min blogg som inte läser din :)


Kommentarer
Postat av: Lilla stora s

Oj va pigg mamma ser ut på kortet, jättekul =) Längtar till helgen när jag/vi ska dit.. Det fanns inga täckbyxor och absolut inga tunikor.. väldigt dåligt tyckte jag att det var med fina kläder överhuvudtaget. Ska försöka hitta nåt fint åt dina fina flickor :) Så söt G är.. och alltid glad =)

2010-10-05 @ 18:07:45
Postat av: Julia

Ja givetvis är det OK!



Imorgon ses vi igen!!! :-D :-D

2010-10-05 @ 22:43:14
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0