Tuppklädsel

Igår var det full rulle. Barnen till skola och dagis. Motorcykeln till besiktning. Mari och Jonas till Övertorneå. Han funderar på att börja en utbildning där. Dags för ett yrke som inte är så säsongsbetonat. Hämta barnen hos farmor och farfar. Skjutsa Fanny till träning och sen ilfart till Boden och tupperwareparty. Min duktiga storasyster har börjat sälja och det var hennes första på ca 14 år. Hon är riktigt duktig på det hon gör. Trevligt att träffa folk också. Händer nog för sällan. Tidsbrist kanske?!
Skulle ha skippat det där miniskrovet jag åt på vägen hem från Övertorneå. Aj aj min mage. Den gillar inte riktigt mat, speciellt inte fet mat. Iofs så är det väl ingen större skada att min mage inte gillar skrov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0