Utrensning

Nu är tupperwarepartyt färdigt. Alltid trevligt. Och jag fick mig 3 gratisgrejer. Gillar partyn. En julklapp fixad också. Bara 300 kvar typ. Vi har båda stor familj så det är en hel del julklappar som inhandlas varje år.

Rensat lite i barnens leksaker idag. När de var borta. Har provat att göra det när de är hemma. Då försvinner 3 grejer. Nu fick jag ihop 3 proppfulla plastpåsar. Inte för att det direkt syns någon skillnad. Så mycket grejer har de. En 70-liters back full i barbies och ponnysar. En 30 liters back full i annat. En skottkärra(?) full i småprylar. En spis. 2 dockvagnar med tillhörande 6 dockor. En hel massa mjukdjur. Ändå har jag flera gånger slängt trasiga barbiedockor, en drös vanliga dockor och mååånga mjukdjur. Skulle behöva rensa bland böcker (proppfull bokhylla) och även spel och pussel. De kan ju omöjligt vara i behov av alla dessa prylar.

Plugg imorgon och sen en natt hos mamsen. På söndag är det dags för barnkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0