Latmasken

Jag har blivit biten av en latmask som L brukar säga ;) Han måste ha bitit riktigt hårt. Snacka skönt att komma hem från skolan (där jag inte gjorde många knop om inte facebook och bloggar räknas) till ett nystädat hem. Han kan ibland :P Rester i kylen hade vi också. Vilken tur man kan ha. Kände att nä nu måste det hända något och tog mig nästan iväg på träning. Men det tog stopp. Kanske blir en sväng på stan. Troligt. Eller ja möjligt. Kanske inte omöjligt i varje fall. Äh, vi får se.


Kommentarer
Postat av: J

Det är så tråkigt att vi inte bor i samma stad längre för då hade vi kunnat peppa varandra och promenerat tillsammans!



Jag tycker du är skitduktig i alla fall!

2010-09-22 @ 20:32:43
Postat av: Bloggägaren

Jo det är trist :(



Är bara duktig ibland. Jättebra att du har fått motivationen. Kommer att gå jättebra!

2010-09-23 @ 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0