Mera shopping :)

Är man lika i spenderingstaget så är det bara att fortsätta. Har lagt en beställning på H&M. Tyckte att jag behövde en jacka man kan ha när man ska vara lite mer finklädd. Beställde denna men får se hur den ser ut på.



La till lite extra som vanligt också.



Till barnen. Jo jag har fortfarande dille på jackor men den var ju för halva priset :P





Kläderna ovan blir nog födelsedagspresenter till min stora flicka som fyller 6 år snart. Plus extrapresenter till lilla flickan. Hon har önskat sig ett kalas på Leos lekland. Funderar fortfarande men det lutar att det blir så. Är ju så förbenat dyrt dock. 110 kronor per barn.


Kommentarer
Postat av: sussie

Snygg jacka! Hoppas den sitter bra! Hoppas du tog en rätt stor storlek på polotröjan. Man behöver det! Har själv köpt den, men den satt inte bra. Dålig passform :( Så den fick åka tillbaka! Du får fundera på kalaset men det är rätt skönt att slippa städa hemma plus allt jobb med det! Så det är bekvämt om inte annat!

2010-09-28 @ 01:07:11
Postat av: Bloggägaren

Jo det gjorde jag men jag och långa tröjor brukar inte gå ihop så jag har en känsla av att både tröjan och jackan kommer att åka tillbaka. Skadar ju inte att prova dock. Drt är det som är det värsta. Städningen. Men om hon bjuder säg 8 stycken plus då hon och Ellen så blir det 1100. Det är ganska mycket för ett kalas. Lutar ändå åt det hållet och då kan det hända att hon får det som födelsedagspresent.

2010-09-28 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0