Röstat

Nu är det gjort. Blev faktiskt en blandning mellan hjärta och hjärna. Blocköverskridande blev det också i de 3 olika valen. Alltså jag röstade inte samma i kommun, landsting och riksdag. Ångrar mig inte men vet fortfarande inte riktigt vem jag vill ska vinna valet. Hade gärna sett ett mellanting. Kommun och framförallt landsting känner jag mig säker på. Det är det där förbenade riksdagsvalet. Jag vill att de sjuka ska få det bättre samtidigt som jag inte vill att de ska höja skatterna. Varken inkomst eller bensin. Oavsett vem som vinner så tror och hoppas jag att Sverige kommer fortsätta vara ett bra land att bo i. Vi har haft det otroligt bra de sista 40 åren här oavsett färg på regeringen.

Sista natten! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0