Slagskämpe

Blev ett Bodycombat pass ikväll. Lite besviken faktiskt. Känslan "var det inte mer" infann sig. Lite mer kondition hade inte skadat. Det står ju liksom att det är ett konditionspass. Dock lär jag nog ha träningsvärk i armarna. Nu har jag lärt mig slå på ståendes folk både framifrån och bakifrån samt även att slå på en liggande. Jo, här slår vi på dem som redan ligger. Eller ja, man slår ju nu inte på en människa. Inte ens emot någon. Bara i luften. Tycker ändå att jag kan få titulera mig slagskämpe.

Kanske blir bodystep imorgon. Dags att känna av träningen ordentligt.

Orsaken till att jag skriver när jag tränat är för att själv kunna hålla reda på det. Ni förstår, mitt minne är inte det bästa. Hör nog till när man är tonåring :P

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du kan ju alltid bli aktiv på viktpejl igen :0) Eller köpa dig eon träningslalender så har du bra översikt!

2010-09-15 @ 10:16:20
Postat av: Bloggägaren

Du kanske borde kolla på viktpejl :P

2010-09-15 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0