Uppdato om bilen

Åhhh. Svårt att få tag på delar till vår skitbil så vi kan bli utan bil i några veckor. Den står redan på verkstan isärplockad. Jo, om vi betalar ytterligare 3000 så kan de fixa dyra reservdelar. Känns inte lockande. Skitbil, skitlägenhet och skitjobb. Inte min dag idag. Dåligt humör, vilket inte är så passande när jag ska jobba inatt. Krävs ett sjuhelsikes tålamod. Det har inte jag idag.

Förhoppningsvis får vi låna svärmors bil. Det är inte så överdrivet roligt att cykla hem från jobbet på morgonen när man är trött som få och dessutom har ont i ryggen. Första natten går bra, andra går sämre, tredje och fjärde är en plåga. Jag vill ha tillbaka vår bil!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Stackars dig :(

2010-09-06 @ 22:11:47
Postat av: Monika L

Skitbil

2010-09-07 @ 15:06:46
URL: http://monikalundgren.blospot.com
Postat av: Bloggägaren

Jo, verkligen en skitbil. Eller skitdyr bil :P

2010-09-08 @ 14:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0