Vig?

Igår blev det ett 75 minuters pass poweryoga. Ganska passande efter paltkoman. Hade inte pallat med något högintensivt. Yoga var dessutom välbehövligt. Sträcka ut alla musklerna. Speciellt den högra sätesmuskeln som jag nu är säker på att det var den jag lyckades få ont i förra veckan. Eller var det denna vecka kanske? Gjorde riktigt ont när jag stretchade den så nu är det bara att forsätta med det. Tills det slutar göra ont. Yogan var även en välbehövlig paus i vardagen. Att bara ta det lugnt och fokusera på andningen. Har aldrig förut tyckt att yoga har gett mig direkt något men nu har jag ändrat uppfattning. Kommer bli fler yogapass.

Igår ringde min chef här i Luleå till mig. Hon erbjöd mig att fortsätta jobba extra hos min kund samt även introduktion hos fler kunder med tanke till mer extrajobb. Vet inte alls hur jag ska göra. Pengarna behövs samtidigt som jag vet att då kommer självklart skolan att bli lidande också. Samtidigt vill jag vara hos mamma också. Jag hade verkligen behövt dubbelt så långa dygn. Åhh!! Att det ska vara så svårt.

Otroligt svårt att överhuvudtaget koncentrerar sig på skolan när det är så fullt i huvudet av annat.
Måste i varje fall plugga lite nu innan det bär av till mamma för att stanna där till imorgon. Funderar på att dra ett spinningpass innan jag åker till Turnaroundswamp. Är du på S?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0