Hej igen!

Nu var det längesedan igen. Mitt bloggande är inte så frekvent. Blir så mycket annat som prioriteras ju.

Förutom att plugga så är vi ute mycket också. Igår åkte vi ut på isen med mackor, oboy och skolböcker. Lite sol så piggnar man till. Idag tog vi fram cyklarna och tog oss en tur. Upptäckte nu då att Fanny kommer att behöva en ny cykel snart. Jösses vad hon måste ha växt. Vi köpte ju den här förra sommaren. Små barn små utgifter stora barn stora utgifter. Stämmer verkligen. Får hålla koll på blocket om det finns någon 20" cykel till salu. Även längdskidor med pjäxor skulle behövas. Det är verkligen svindyrt att köpa nytt. Skulle aldrig få för mig att göra det. Återvinning är bra!

Shopping har det också blivit av i helgen. Inhandlade lite nya träningskläder och skor. Eller egentligen löparkläder och skor. Japp, jag har tänkt att börja springa. Eller kanske jogga. Eller ja egentligen kanske man ska kalla det lunka än så länge iaf. Att det är så jobbigt att jogga. Jisses. Pallar med ett svettigt en timmes bodystep pass relativt bra (eller ja ok ibland känns det ju som att man hålller på att dö under tiden) men att jogga 5 minuter blir jag helt slut av. Varför är det så mycket jobbigare egentligen? Är det för att det är så mycket lättare att bara sakta ner och börja promenera istället. När man går på ett pass så är det bara att härda ut oavsett om man orkar eller inte.

Så här kommer ni att se mig framöver. Dock inte med tights utan valde vindbyxor istället. Tights och Mari går inte riktigt ihop.




Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ska köpa mig sånadär tighta träningsbyxor när jag är klar med allt! Tycker dtet ser så jäkla proffsigt ut haha. Så det får bli en belöning! Har faktiskt också funderat på att fara ut och springa, men precis som du blir jag helt slut efter några minuter!

2011-04-11 @ 21:26:23
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0