Påskfirandet har börjat

Klicka på den här länken och titta på bild nummer 15 så får ni se en påskkärring och en påskhare fotat av kuriren.

http://www.kuriren.nu/bildspel/standaloneviewer.aspx?id=5900336

Vi var på stan igår så barnen fick varsitt påskägg och blev fotade av kuriren. Sedan åkte vi till hägnan för brödbak och påskpyssel samt det allra roligaste; en påskvandring. Ett skådespel från 1880-talet som var lite läskigt. Tycker verkligen om Hägnan. De har så mysiga evanemang. Påskfirande, julmarknad och framförallt medeltidsdagarna. Vi är flitiga besökare till Hägnan varje sommar för att titta på djuren och strosa omkring i gamla miljöer.

Eftersom Jonas tagit med sig kameran till England så har jag tyvärr inga kort att visa. Tog kort med mobilen men vet inte hur jag ska få dem till datorn. Ej heller hur man mobilbloggar. Men jag tog iaf kort på barnen när de bakar. Så då vet ni :P

Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Så söta dom är :)

Längtar att få se korten när dom bakar iaf ;) Kramen

2011-04-22 @ 20:06:29
Postat av: Bloggägaren

Men då måste jag först fixa en kabel för att få bilderna till datorn.

2011-04-22 @ 21:24:04
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0