Gissa

Kan någon gissat vad jag gjort idag?

Pluggat och tränat. Finns nog en röd tråd i mina inlägg. Gör inget annat. Finns inte så mycket annat att skriva om så då får ni lov att läsa detta.

Jag är inte Bodypumpfrälst (ännu iaf) men jag är tamejtusan Bodystepfrälst. Som jag gillar det. Slut i kroppen men samtidigt full av energi. Hade nog kunnat träna mer efteråt.

Det blev en välbehövlig paus i pluggandet också. Satt och halvsov i skolan. Nu är det dock slut på pausen. Sa hon med en djup suck...

Kommentarer
Postat av: Julia

Bodystep och bodypump är verkligen mina favorit pass! :-) Ska försöka köra så mycket som möjligt av det nu tills nya releasen om 1 månad. Fast jag vill inte ha några nya releaser, tycker om som det är nu :-P Fast det blir nog kul med lite nytt!

2011-02-09 @ 22:31:44
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0