Det blev ju lätt

Eftersom ni nu var enstämmiga om vilket kort jag skulle ta så fick det bli det. Bra val ;)
Om jag hade varit smart så hade jag väl kanske kunnat knäppa kort när jag var nyfixad och inte kl 4 på natten. Svartvita är bättre för då syns det inte hur sliten man egentligen är.

Hamnade i träsket ikväll. Blir nog här till tisdag då det ändå bär iväg på kalas då. Jösses, nu börjar du bli gammal. 1 år kvar till 30. Jag kan ju faktiskt retas eftersom jag har 5 år kvar. 3 år på raken har jag haft 5 år kvar till 30. Jodå.

Nu måste pluggandet återupptas igen. Nu är det nogslöat. Från och med onsdag tar jag tagi det. Om nu inte något annat kommer emellan. Som är döviktigt. Eller iaf lite viktigt. Kanske kan räcka med vad som helst också.



Kommentarer
Postat av: Sussie

Typ godmat och shopping? ;)

2011-01-06 @ 02:53:18
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Bloggägaren

Haha. Ja men det är väl döviktigt om något!

2011-01-06 @ 23:32:24
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0