Men idag är det Tisdag iaf

Måste varit virrigare än få igår. Tror att jag skrivit ett inlägg kvällen innan som jag egentligen skrivit några timmar tidigare bara. Sedan har jag satt rubriken Tisdag också fast jag var mycket medveten om att det var måndag. Förhoppningsvis kommer inte hela min intelligens att försvinna.

Behöver inte oroa mig över tentan iaf nå mer. Kommer inte att göra den. Sjuka i familjen leder till mer jobb hos mamma i veckan. Nu har jag någonting att skylla på för att slippa plugga.

Grattis gumman till din viktnedgång! 20.4 kg. Jisses vad du är duktig. Du sporrar mig hela tiden. Nu är det bara för mig att ligga i också!

Kommentarer
Postat av: Julia

TAAACK! Det känns fantastiskt! :-D

2011-01-11 @ 19:28:37
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Sussie

Och jag börjar känna mig stressad för din skull! :(

2011-01-12 @ 00:12:25
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0