Problem

Lite egobilder. Kan inte bestämma mig för vilken jag ska välja. Det handlar om något så livsavgörande som profilbild till facebook! It´s a matter of life or death so to speak :D Kan inte någon hjälpa mig?

Bilderna är klickbara. Klicka på dem så blir de större :)

    

    

    

                 

Jo jag vet att jag ser färbaskat allvarlig ut men en av busflickorna knockade mig i läppen för några dagar sedan och när jag ler så syns fläskläppen. Ser inte klokt ut när ena sidan av överläppen är dubbelt så stor som den andra.

Vilken ska jag välja nu då?

Kommentarer
Postat av: Julia

Den sista svartvita! :-)



Och fy vad jag saknar dig!! Hade varit supermysigt om vi hade kunnat gå ut och äta lunch någon dag tillsammans, antingen i boden eller luleå. Och så lämnar vi karlar + kids hemma!

2011-01-01 @ 23:36:58
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: lilla storasyster

Håller med Julia =)

2011-01-02 @ 09:32:36
Postat av: Storasyster

Håller med föregående talare, men jag tycker den i färg är lika bra ;)

2011-01-02 @ 10:40:11
Postat av: Julia

Ja alltså man kan göra så också. Men hon jag pratade med på kommunen rådde oss till att söka en heltidsplats.. Så då gjorde vi det.. Men tar dom inte betalt efter hur mycket han varit där och så baseras det på inkomsten? Eller betalar man för en heltidsplats eller 15 timmars? För om han har en 15 timmars men är där låt säga 25 timmar måste vi väl ändå betala för de extra 10 timmarna? Eller om vi har heltidsplats men han bara är där 20 timmar så får vi betala mindre? Gaah vad bökigt det blev :-P Måste nog ringa imorgon och höra..

2011-01-02 @ 16:23:25
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

men fy vad gormigt allt blev nu då :-/ men tur det är måndag imorgon så jag kan ringa.. det är ju förmodligen så som du säger! vill ju inte stå och betala en massa pengar om det är i "onödan" så att säga. men det hon sa till mig var att hon rekomenderade en heltidsplats för att då var vi garanterad det. Om vi bara sökte 15 timmars så kanske vi inte skulle kunna gå upp till heltid om vi ville det. Nåja, ska ringa imorgon! Eller jag går nog till och med upp dit, dom är alltid så otrevliga på telefon om man inte riktigt förstår vad dom menar..

2011-01-02 @ 16:58:15
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo det är väl något sånt jag kan tänka mig. För här får du välja om du ska ha antingen 8-11 eller 13-16 5 dagar i veckan, och det är ju för att få 2 stycken 15 timmars på en heltid! Tycker det är kassa tider hur som helst, hade hellre sett 9-14 3 dagar i veckan..

2011-01-02 @ 19:40:35
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0