Tisdag fast måndag

Plugglisa. Jo det kan man tycka att jag borde vara så här 4 dagar innan tentan. Är jag det då. Nä... Ingen aning hur ska jag få upp motivationen.

Helgen har spenderats i swampet. Började lite smått med kuren i lördags. Reulterade i att jag drack allevo med godis som tilltugg. Haha. Jättelyckat. Söndagen gick bättre. Då blev det även ett träningspass i form av zumba. En ny instruktör. Men oj vad duktig hon är. Vilka rumpskak. Mina försök såg nog mindre bra ut :D Haha. Vilken syn att se kanske 40 personer stå och skaka rumpan något okontrollerat. Ska igen på tisdag. Måste ju lära mig att skaka rumpa.

Update
Haha jag sa just till S att jag skrev ett inlägg igårkväll. Gjorde jag det. Nä jag gjorde det imorse med rubriken tisdag. Inte är det då tisdag idag. Beviset på att pulverdiet gör en lite dummare :P
 


Kommentarer
Postat av: Julia

Zumba är ju så grymt roligt! :-D

2011-01-10 @ 20:47:18
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0