Torsdag är det då idag. Helt säkert.

Idag har varit en riktig tvätt- och städdag. Nu är julen borta. Lite tråkigt tycker jag. Det är ju så mysigt med julstjärnor och elljusstakar. Myser iaf med tända ljus och en kopp te.

Inge gardinbyte i vardagsrummet dock. Gillar inte när saker blir halvfärdiga. Nåja, den röda hissgardinen har ju suttit där ett tag så det kan ju inte skada om den sitter där ett tag till. Behöver nya. Som släpper in mer ljus. Troligen en hissgardin i annan färg än röd. Helst vill jag sy en egen kappa. Brist på symaskin stoppar mig väl kanske då. Lite inslag av brist på talang också kanske.

Hemkommen från bio för ett tag sedan. Helt klart sevärd film. Och som tidigare påpekats. Jake Gyllenhaal kan inte bli fel.



Om jag känner han jag bor med rätt så lär det nog bli ytterligare en film ikväll för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0