Helgen

Igår var en trevlig dag. En sväng till Vändträsk och alla 4 syskon under samma tak. Även Julia och mini var med. Jag tycker så om när vi är allihopa är samlade. Det är surrigt och något för högljutt. Precis som det ska vara :)

Åkte vidare därifrån till partaj hos Sussie. Mycket roligt! Som alltid. Kände mig dock lite gammal. Vi var ju äldst på stället. Majoriteten var nog ett tag -89or. Gisses. Jag vill också ha så långt kvar till 30.
Kom hem i lagom pensionärstid vid 2. Inte orkar jag med efterfest och komma hem på kl 6 på morgonen nå längre.

Idag var en desto lugnare dag. Vila, trotsa snöovädret och sedan besök. Nu är dt stora projektet "få barn som sovi alldeles för länge idag att somna". En stor tjej som sov till 9 och en liten tjej som hos farmor och farfar fick lov att sova till halv 11. Kommer hon någonsin att somna tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0