En dagens

Nu är äntligen skolan över för den här terminen. Gjorde min sista tenta i onsdags. Sååååå skönt! Som jag längtat efter att lägga undan böckerna. För ett tag iaf. Har en tenta som behöver göras innan nästa termin börjar så det blir nog lite plugg i sommar. Men inte nu den första veckan.

Har varit i Vändträsk hela dagen. Först ett paltkok och sedan städning i huset som vi nu hyr över sommaren. Äntligen blir det av! Även om det bara över sommaren. Ska bli så härligt att slippa lägenheten i några månader. Det bästa är att flickorna kommer att kunna vara hemma också mycket mer. Från midsommarveckan fram till sista juli ska de vara lediga och det hade de aldrig kunnat vara annars. Ännu bättre är att jag kommer att kunna umgås med dem mycket mer än vanligt. Nu kommer jag att bo precis brevid mitt jobb. Jobba hos mamma och samtidigt kunna spendera mer tid med barnen. Känns som att det kommer att bli den bästa sommaren på länge. Inge 2 jobb och stressa som en tok för att hinna allt. Mindre pengar blir det men mycket mer glädje!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt att ni äntlingen fått huset. Glad för eran skull! Du kommer nog få den bästa sommaren i ditt liv hittills! Jag tror nog inte att du kommer vilja flytta tillbaka till Luleå någonsin igen. Passa på att njut av denna sommar ordentligt! Du får umgås med både flickorna och mamma hur mycket som helst. Perfekt! Hoppas dock på att vi hinner ses oxå! :)

2011-06-05 @ 17:54:49
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com
Postat av: Bloggägaren

Haha, nä det lär jag nog inte vilja göra :P Inte till den här lägenheten iaf.



Vi får väl se till att träffas helt enkelt!

2011-06-07 @ 18:00:13
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0