Inge latmask här inte

Latmasken tog inte över. Det blev fönsterputsning. Iaf i hälften av lägenheten. Sen blev jag less. Sen har det blivit städning. Både här och i träsket. Även bilen har fått sig en genomgång både utvändigt och invändigt. Gissa en som är less på städning...
Nu är det bara kvar att diska upp porslinet som jag lånat och få upp det i skåpet tilsammans med övriga prylar samt att bädda sängarna innan vi kan sova där. Kanske trevligt att få dit gardiner också.

Imorgon är Fannys första skolavslutning. Min stora flicka.

På tal om skola så måste jag vara duktig på naturläkemedel. Inte bara fick jag VG utan jag hade tredje bäst poäng. Alltså bara 2 stycken som hade mer poäng än mig. Nu skiter jag i jantelagen. Fyfan vad jag är bra! Jag har jobb, familj och skola. Och jag fixar det så bra! Då blir jag stolt över mig själv. Jag får lön för mödan. För en stund så känns det värt att inte ha något liv :P

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är super duktig! Du ska vara stolt med all rätt! :0)

2011-06-10 @ 00:58:22
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Storasyster

Håller med dig, fyfan va du är bra, super duper duktig :)

2011-06-10 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0