Gårdagen

Nu är jag hemma efter en natt i träsket. Tog med mamsen på kvantum för att handla. Det är så bra att hon får komma ut. Synd bara att hon blir så trött.

Igår på förmiddagen hann vi med en sväng till Ormberget för lite pulka och bobåkning. Brukar alltid åka men igår fegade jag faktiskt ut. Jisses vad fort det gick. Till och med på stjärtlappar åkte barnen ända fram till snövallen. Och fort gick det. Inte tänker jag sätta mig på en bob då. Ånej. Nu fick pappan sköta all backåkning med barnen. Jag stod uppe på backen och hejade på. Det är nog första gången jag inte velat åka. Jag brukar ju gilla det minst lika mycket som barnen. Nä, vad har hänt med mig?! Skäms på dig Mari!

För barnen är det sängen nu och för mamman är det skolböckerna.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag vet, jag vet, jag vet vad som hänt med dig. Du har blivit gammal, då blir man en fegis ;)

2011-03-03 @ 21:56:00
Postat av: Bloggägaren

Nähä du storasyster! Inte gammal! Bara därför så måste vi ju åka till Ormberget igen så ska jag visa dig! Så det så!

2011-03-04 @ 10:01:21
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0