Staaan

Bra dag idag. Har äntligen fått träffa min kära systerdotter och min underbara systerdotterson. Men jag vet inte det här med att bli kallad gammelmoster. Kan jag inte bli kallad moster igen. Jag menar, jag är ju inte gammal!

Vi gjorde iaf stan här i Luleå. Är inte någon frekvent besökare där även fast jag bor 2-3 km därifrån. Roligt är det när man väl tar sig dit.

Köpte denna.


Härmade Jullan som lagt ut den i sin blogg för länge sen att hon ville köpa den. Nu köpte vi båda var sin. O jösses vad hon har blivit smal. Du är så duktigt gumman! Vi träffas så sällan så jag ser en stor skillnad varje gång. Nu måste vi snart ta oss till er så vi får träffa din karlslok också :)

Mitt andra fynd för dagen



Vet inte om jag ska behålla den. Skitsnygg men är som egentligen inte riktigt jag. Vill dock att det ska vara jag för jag fastnade verkligen för den. Lär väl prova den sisådär 200 gånger här hemma innan jag bestämmer mig. Kanske får be Jonas fota mig i den senare och lägga ut så kanske någon vänlig själ kan vara smakråd.

Undrar om jag fått dille på jackor. Jag har köpt en dyr vinterjacka. En till vinter/höstjacka att ha när man ska vara lite finare och nu vill jag ha en vår/höstjacka fast jag har en. Iofs så är den gamla i varje fall minst 2 nummer för stor. Är såååå trist att ta på sig för stora kläder. Jag som verkligen gillade min gråa jacka.

Nu är det mys med Chips, dip, morötter och melodifestivalen!


Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså jackan där är ju 1000 gånger snyggare i verkligheten! Tycker verkligen du ska behålla den för du var jättefin! Själv beställde jag precis den där svarta från H&M, långt ifrån samma kärlek som till den där men den var ju svart iaf..



Och vad gullig du är som skriver att jag är duktig. DU är duktig!!!! :-) VI är duktiga hihi!

2011-03-12 @ 21:00:11
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Alltså jackan där är ju 1000 gånger snyggare i verkligheten! Tycker verkligen du ska behålla den för du var jättefin! Själv beställde jag precis den där svarta från H&M, långt ifrån samma kärlek som till den där men den var ju svart iaf..



Och vad gullig du är som skriver att jag är duktig. DU är duktig!!!! :-) VI är duktiga hihi!

2011-03-12 @ 21:00:12
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0