30-årskalas

Har haft en jättebra helg!

Torsdag var det kalas. Underbara vänner jag har! Perfekt födelsedag. Saknade några men det var bra ändå. Jag hinner träffa dem senare!

På fredag hoppade jag på bussen till träsket med en påse fika med mig. Åt en massa torkat renkött. Pysslade och umgicks med mamma. Tog henne i bilen ner till sjön så vi kunde sitta i lä och grilla lite korv och njuta av utsikten.
Efter detta (och nu var vi visste helt plötsligt på lördag) hämtades jag upp av Jonas och flickorna och det bar iväg till Överkalix på 30-års kalas. Planen var att åka hem på kvällen men ju mer Whiskey Jonas fick i sig ju längre ville han stanna kvar. Skickade iväg flickorna till kusinerna en bit bort så att de skulle få sova.
Denna söndagen har vi spenderat med vännerna och släktingarna.

Och nu ser vi på hockeyfinalen mellan Sverige och Finland. Heja heja!! Är ju periodpaus nu, annars hade jag inte haft tid att skriva. Vissa röker i pauserna och vissa bloggar :P

Bara uselt att jag känner mig bakis fast jag inte druckit en droppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0