Ellens födelsedag

Ellens födelsedag. Bättre sent än aldrig.

Födelsedagsmorgon:





Snyggaste besökarna:





Ellen vilade en stund och vaknade sedan upp med 39 graders feber. Då är det inte lika roligt längre



Om det är någon som har fler kort så skicka gärna. Jag överlämnade kortknäppandet till Jonas vilket innebär (enligt mig) alldeles för lite kortknäppande.


Jag är alltså hemma nu. Buss hem som vanligt. Inte halv biljett den här gången dock. Suck. Har jag åldrats flera år på 1 vecka eller??

Förresten, så klarade jag Farmakoterapin. Såååå skönt. Tentan från hell. Bara 1 ½ poäng från VG. Lite surt men är ändå överlycklig över att slippa göra om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0