Bättre

Äntligen har min syn återkommit. Mina ögon har alltså slutat rinna. Nu är det bara näsan och huvet kvar att kurera. Huvet tar nog längst tid :P

Mindre roligt är att Fanny fått tillbaka sin hosta. Stackars min lillgumma. Ännu mer stackars henne då det innebär att hon missar sista badet med skolan imorgon.

Morgondagen är redan urstakad för min del. Plugg och sedan bär det iväg till träsket igen. Lördag omvänt, då är det mamsen på dagen och hemmet på kvällen. Söndag tänkte jag mitt i det tänkta plugget klämma in ett tupperware party som hålls av duktiga storasyster. Helgens höjdpunkt. Jösses, innebär det här att jag är gammal? 
Min kalender är extremt fullbokad så det är för det mesta väldigt utstakat. Och har varit det nu ganska länge. Längtar till första juni och sista tentan för denna termin. Eller ja, längtar till första juni efter klockan 3 när tentan måste vara färdigskriven. Det blir min sjätte tenta den här terminen. Sååååå skönt när det är över!

Då ska jag fira!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja då ska du fira ordentligt efter tentan, det är du värd ;)

2011-05-20 @ 06:56:39
Postat av: Julia

Men så bra! Då ses vi ju på lördag :-) Vi kommer ju då någongång på förmiddagen! Du kan ju börja klura på om du vill ha något från Åland hihi ;-)

2011-05-20 @ 13:08:17
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0