På begäran

Min vän Sussie önskade en uppdatering om torsdag.
Efter mitt sista seminarie för den här terminen (Wiehoo!) åkte jag till stan för att träffa en gammal vän som jag inte träffar så ofta. Mycket trevligt!
Sen bar det ju så klart av till Sussie som fyllde år! Wow vilken tårta hon bjöd på! Kolla hennes blogg för att se bild.

Nu var det ju inte det hon ville att jag skulle skriva om egentligen. Utan tupperware-eventet på kvällen. Min storasyster höll tillsammans med sina "tupperkamrater" ett event på OII i Boden. Där fick man se och känna på en massa plastgrejer. Man fick även smaka sådant de tillverkat med tupperwaregrejerna. Ett lotteri fanns det med men jag vann ingenting. Däremot så bokade jag ett tupperwareparty som ska hållas någon gång under v 24. Den veckan får man lite extra grejer som värdinna. Alla som är gäster får också en liten present. Ingen som missat att jag gillar gratis va?! :D

Fick en överraskning i form av extra pengar i fredags. Då åkte vi och köpte oss en ny tv. Vi måste nog vara de sista som haft en "tjocktv". Men inte längre. Nu är vi också med platt-tv!


Källa


Kommentarer
Postat av: sussie

Åh, vad roligt med en ny tv! Väldigt glad för eran skull! :0)

2011-05-28 @ 19:02:39
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Storasyster

Ja ni är ju smarta när det gäller köpet av tv:n, med att vänta så här länge. Hade ni köpt för några år sen som vi så hade ni fått betala 10 000, idag tror jag ni fick den mycket billigare ;)

2011-05-28 @ 21:19:15
Postat av: Kristina

Hej! Har pratat med A angående resårmadrasserna (inkl metallben på tio cm), 80cm vardera. Ni får dem för 500kr för båda. De är i fint skick, hör av dig vid intresse!

2011-05-31 @ 13:58:09
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jo vi är hemma på fredag. Skriver mitt nummer i epost fältet så kan du ringa/ smsa angående när du vill komma.

2011-06-01 @ 23:50:42
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Kristina

Glömde numret ;-)

2011-06-01 @ 23:51:21
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0