Bättre sent än aldrig

Julafton i bilder

















Den sista bilden tog jag i syfte som en efterbild. Eller egentligen en mittemellan bild. Hittar dock ingen förebild att jämföra med. Måste varit riktigt duktig på att undvika kameror. Iaf i helfigur. Det är alltså min viktnedgång jag vill visa. Ignorera att tröjan är upphasad så att det ser ut som att jag har världens sämsta hållning. Om det är någon som har bilder på mig i helfigur så säg till. Vore väldigt bra om det var tom så länge sedan som Ellens dop. Har en känsla av att det är en extrem skillnad från dess.


Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Det är mycket skillnad.. du är hur duktig som helst gumman, tänk om jag kunde vara hälften så tjurig och duktig som du.. =) Kramen

Ps... jag och storasyster saknar nya dagis/skolkort på flickorna ;)

2010-12-30 @ 07:11:25
Postat av: Bloggägaren

Tack men du behöver ju inte gå ner i vikt du! så i det här fallet behöver du inte vara varken tjurig eller duktig. Och när det gäller allt annat så är du tusen gånger duktigare!

Du har inga kort från Ellens dop? Hittar inga. Jag tror att alla våra blev så himla mörka.



Psst... Jag tror nog att det kanske kan gå att ordna. Det var efterfrågat från mormodern också :)

2010-12-30 @ 11:37:10
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Julia

Herregud vad du har blivit smal! Vilken tur jag kikade in här för nu känner jag att jag kan motstå glassen i frysen! :-P

2010-12-30 @ 20:20:29
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det känns skitbra! :-) men ska ju 12 kg under det så det är ju en lång bit kvar!

2010-12-30 @ 21:51:39
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0