Alone at school

Har så fruktansvärt mycket i tankarna. Sitter på skolan just nu och försöker plugga. Tankarna vandrar bara iväg som vanligt. Vet inte hur jag ska få dem att stanna i farmakologin. En 15-poängskurs som tentas av på fredag och jag har lyckats läsa 1/6 ungefär. Lyckat. Måste fokusera. Undrar om det fungerar om jag försöker övertala mig det nog hårt.

Varit dåligt med träningen på sista tiden. Dels för att jag var dödssjuk (jo det kändes nästan så) dels för att jag inte haft någon lustt. Jag promenerar istället. Sen gör jag några tappra försök till att plugga som oftast slutar med att jag somnar. Sen springer jag efter barnen som ropar mamma ungefär 300 gånger per dag. Så spännande är mitt liv. Jo, iofs så plockar jag ju ihop stök några gånger per dag också. Blev genast mer intressant va? Nähäpp...

Så här kommer att alltås hela min helg att se ut. Gäspar bara av tanken.

Kommentarer
Postat av: lilla stora syster

Lilla gumman... Nu är du nära väggen igen.. du måste börja tänka på dig själv också... Kram

2010-10-23 @ 22:58:37
Postat av: Bloggägaren

Det är inte riktigt så heller. Bara så mycket att tänka på överlag. Kommer inte att skriva här heller vad det är.

2010-10-24 @ 11:55:10
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: lilla stora syster

Åkejj.. tycker inte heller att man ska skriva för mycket.. vissa saker e ju väldigt privata :)

2010-10-24 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0